America’s Next Top Model Paisley.

16 Sty

Dziś przedstawię Wam laleczkę, która od długiego czasu poniewierała się po sklepowej półce, bo nie mogła znaleźć swojego miejsca i chyba go faktycznie nie miała. Był to jedyny egzemplarz, w dodatku z nieco zniszczonym pudełkiem i niezłą ceną, więc postanowiłam go ocalić od zapomnienia😉

To Paisley z serii America’s Next Top Model od MGA (ci sami, co wyprodukowali nieszczęsne lalki Bratz).

Zanim  otworzyłam pudełko, nie prezentowała się zbyt ładnie. Zza plastiku jej ciało błyszczało się niezbyt zachęcająco, ale przy bliższym spotkaniu ma u mnie dużego plusa🙂

Miłym zaskoczeniem było ciałko artykułowane na boki pod biustem, czego z pudełka nie było w ogóle widać, za to jej stópki są dużo większe od tych barbiowych, w związku z czym tylko jej własne sandałki są na nią dobre, a na inne lalki wręcz ogromne🙂 Poniżej dodałam zdjęcia porównawcze stópek Barbie i Paisley.

Laleczka miała także dołączone okulary przeciwsłoneczne oraz  firmową koszulkę Top Model, która okazała się na nią troszkę za ciasna, więc postanowiłam wypróbować na niej jakąś starą kieckę uszytą przeze mnie😉

Polubiłam ją, jest bardzo fotogeniczna, jak na modelkę przystało😉

Odpowiedzi: 3 to “America’s Next Top Model Paisley.”

  1. Zoe 16/01/2011 @ 21:42 #

    Stopy ma świetne!🙂 I bardzo jej do twarzy w niebieskim. A, i gratuluję talentu do szycia!

    Lubię

    • Ania 17/01/2011 @ 09:37 #

      Dzięki😉 No, z tymi stopami jest problem, bo żadnych butów na nią nie ubiorę🙂 Za to właśnie stopy i dłonie są bardzo realistyczne.

      Lubię

  2. Zoe 17/01/2011 @ 21:51 #

    Coś za coś… Najbardziej mi się podoba ten odstający paluch🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

