Barbie Scotland.

8 Sty

Do mojej kolekcji zawitała wczoraj Barbie Scotland, moja druga po Generations of Dreams kolekcjonerska Barbie ( zawrotne tempo, nie ma co😉 ).

Markecik E.Leclerc, jak zwykle, mnie nie zawiódł. Laleczka kosztowała 60 zł, a w tej samej cenie była Barbie jako wiedźma z krainy Oz, ale na tę zieloną buźkę się nie skusiłam😉

Szkotka ma piękne, długie włosy wiśniowego koloru i mocny, ciemny makijaż, no i po prostu nie mogłam jej nie kupić, więc teraz pogrywa mi na kobzie koło laptopa😉

A ponieważ, jak zakupy, to na całego, półki z przecenami wyczyściłam do cna i zabrałam ze sobą jeszcze: Theresę Fashion Fever i Top Model Paisley od MGA, ale o tym później🙂

Odpowiedzi: 8 to “Barbie Scotland.”

  1. lalka w pudełku 08/01/2011 @ 18:33 #

    Śliczna🙂
    U kogoś już to cacuszko widziałem ale nie pamiętam u kogo🙂

    Lubię

  2. fleurdolls 08/01/2011 @ 18:41 #

    Oooo ale fajna buzka! A skarpety takie to ja tez chce!😀 Co za okazja Ci sie trafila, bardzo dobra cena.
    Aga

    Lubię

    • Ania 08/01/2011 @ 21:22 #

      Hehe🙂 Dla ludzi na pewno łatwiej takie onuce znaleźć ;-)A co do ceny, też byłam zdziwiona, tym bardziej, że sądząc po pełnej półce, ta Szkotka nie cieszy się zainteresowaniem u zakupowiczów🙂

      Lubię

  3. RudyKrólik 09/01/2011 @ 09:46 #

    Ha! Ja tez mam Szkotkę i też z Eklerka! Tyle, że u nas w Elblążkowie kosztowała trochę więcej :))
    I wiem czemu nie cieszy się powodzeniem- słyszałam jak dziewczynka mówiła do mamy: „tej nie chcę, bo ona nie ma szczotki do włosów” Ot i cała filozofia, dzięki której my kolekcjonerzy możemy się cieszyć pięknymi lalkami za śmieszne pieniądze.

    Lubię

    • Ania 09/01/2011 @ 12:20 #

      Dokładnie. Aż boję się pomyśleć, co by się z taką lalą stało, gdyby wpadła w ręce takiej dziewczynki.

      Lubię

  4. Gabi-5mates 09/01/2011 @ 12:44 #

    Bardzo mi się podoba Szkotka !! gratuluje nowego nabytku!!
    pozdrawiam

    Lubię

  5. Zoe 09/01/2011 @ 15:36 #

    Prześliczna! Wierzyć się nie chce, że można takie cacka znaleźć w Leclerku… Zazdroszczę🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

