Lalkowe Świętowanie!

20 Gru
Ponieważ jutro jadę do mojego rodzinnego Krakowa i spędzę tam caluśki czas aż do Sylwestra i nijak nie będę mogła złożyć Wam jakichkolwiek życzeń, ja i moja malutka rodzinka mamy Wam coś do powiedzenia:

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzymy Wam szczęścia, spokoju, pogody ducha, a przede wszystkim dużo, dużo zdrowia…

…oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej…

…. a wszystko w rodzinnej atmosferze wzajemnej życzliwości🙂

Przesyłam Wam ciepłe pozdrowienia i… Do zobaczenia za rok🙂

Odpowiedzi: 9 to “Lalkowe Świętowanie!”

  1. lalka w pudełku 21/12/2010 @ 08:19 #

    Też Wesołych Świąt, zdrowych i wesołych.

    Zdjęcie sylwestrowe mnie rozwaliło jest bombowe! Jedna lala widzę już ma nieźle w bani bo padła na glebę🙂
    Ech te szalone sylwestry.

    Lubię

    • Ania 21/12/2010 @ 13:03 #

      Dziękuję :-)O, tak, padła na gębę, a to jeszcze nastolatka😉

      Lubię

  2. RudyKrólik 21/12/2010 @ 10:41 #

    Taaa… a na czas Świąt Barbie i Steffie zakopały topór wojenny i zapomniały, że są dla siebie konkurencją😉
    Wesołych Świąt!!!

    Lubię

    • Ania 21/12/2010 @ 13:02 #

      Dziękuję😉 Hihi, zrozumiałaś mój przekaz😛

      Lubię

  3. świstak 21/12/2010 @ 15:02 #

    ja też ci życzę wesołych świąt i szczęśliwego noego roku🙂

    Lubię

    • Ania 21/12/2010 @ 17:15 #

      Dziękuję, Świstak🙂 Mam nadzieję, że święta poprawią Ci nieco samopoczucie🙂

      Lubię

  4. Zoe 21/12/2010 @ 18:45 #

    Nawzajem wesołych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrów ode mnie piękny Kraków i oczywiście swoje stadko (strasznie Ci zazdroszczę tej Generations of Dreams ;))!

    Lubię

  5. Aniarozella 21/12/2010 @ 20:32 #

    Dziękuję i dla Ciebie wzajemnie, miłych Świąt, bogatego Gwiazdorka i Szczęśliwego Nowego 2011 Roku.
    Bardzo miłe foteczki, juz by sie chciało aby była WIgilia i prezenty.

    Lubię

  6. ziutek44 24/12/2010 @ 19:22 #

    Wesołych Swiąt i Szczęsliwego Nowego Roku!!!!

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

