Barbie Carrefour Exclusive…

19 Gru

… za niecałe 10.50 zł! :-)  Byłam w szoku, gdy zobaczyłam tę cenę na wyświetlaczu „sprawdzacza” cen. Pudełko miało nalepkę „Exclusive Carrefour”, a nigdy nie słyszałam, by ta sieć miała „swoje” Barbie. A jednak!

Mimo że to nowy typ Barbie, nie mogłam się powstrzymać… Za taką cenę to grzech nie wziąć.

Lala, choć to nowy typ twarzy Barbie, ma ładny, delikatny makijaż, współgrający z ciuszkami nawiązującymi do Francji: napisy „J’aime Paris”, bo Carrefour w końcu francuski jest🙂 O dziwo,  ma zginane nóżki, a wmoldowane majteczki mają taki sam wzór, co sukienka.

Naprawdę jestem pod wrażeniem, bo nowe, tanie Barbie, takie, jak np. Barbie Szykowna, czy Romantyczna, mają sztywne ciało, nogi nie zginane, rąk nie można wygiąć w bok, a tu proszę🙂

W dodatku w pudełku znalazł się dodatkowo płaszczyk, a do niego druga para wysokich botków. I to nie wszystko: jest jeszcze malutka torebeczka, różowe okularki,naszyjnik, puderniczka, szminka i flakonik perfum.

Naprawdę się cieszę, że ją kupiłam. Z odwagą mogę Wam powiedzieć, że to najładniejsza „nowa” Barbie, jaką mam i jaką widziałam. Z resztą zobaczcie sami🙂

Carrefour naprawdę zwariował z cenami. My Scene z Diamentowej serii są po niecałe 15 zł, a ja dodatkowo sprawiłam sobie też za 10 zł każdą dwie księżniczki Disneya od Simby: Kopciuszka i Piękną. Ich sukienki nie są powalające, ale przebieranki dają całkiem ciekawe efekty🙂 Na pewno kiedyś je uwiecznię i Wam pokażę🙂

PS. Zdjęcia autorstwa Miśka, który jeden jedyny potrafi coś wyłuskać w takim świetle🙂

Odpowiedzi: 8 to “Barbie Carrefour Exclusive…”

  1. Airin 19/12/2010 @ 23:50 #

    Za taką cenę?! No, no… Ale Ci się trafiła. :-)) Zgadzam się, że ma sporo uroku. Fryzura szczególnie udana, ale najbardziej zaskakuje mnogość dodatków. Gratuluję zakupów. ;-))

    Lubię

    • Ania 20/12/2010 @ 13:53 #

      Dziękuję, ja tę cenę kilka razy sprawdzałam, bo sama nie wierzyłam🙂

      Lubię

  2. lalka w pudełku 20/12/2010 @ 07:44 #

    Za tą cenę to oczywiście, że brać!!!!
    Laleczka bardzo podobna jest do jednej z naszych nowych Barbiolek.
    http://marsbarbie.blogspot.com/2010/11/barbie-modne-paryzanki.html – do tej w różowej kiecce, wydaje mi się być podobna.
    Pozdrowionka

    Lubię

  3. RudyKrólik 20/12/2010 @ 12:17 #

    Matko Bosko! A ja nie mogę iść do carfura i nawet nie wiem czy u mnie mają!!! A 10,50 toż to taniej niż buty dla lalek!! Masz szczęście dziewczyno i lalka wcale niebrzydka🙂

    Lubię

    • Ania 20/12/2010 @ 13:57 #

      Dzięki, ja też byłam w szoku🙂 To mój kochany zakład pracy mi to zafundował😉 Rzadko chodzę do carrefourów, bo ich nie lubię, ale akurat tam dostałam bony pracownicze😉

      A cena jest wprost boska i polecam się wybrać na zakupy, bo przeceny są naprawdę duże🙂

      Lubię

  4. świstak 20/12/2010 @ 16:13 #

    Ja też bym brał🙂

    Lubię

  5. Shi4 05/01/2011 @ 11:09 #

    A ja nie zdążyłam. Do Carrefura znalazłam dopiero czas po świętach by iść, a tu pustki na pułkach zabawkowych😦

    Lubię

    • Ania 05/01/2011 @ 11:43 #

      Oj, trzeba było wcześniej się wybrać, bo zaraz po świętach wielkie wyprzedaże są, a potem pustki. No, ale może jeszcze rzucą jakiś łakomy kąsek na półki🙂 Ostatnio w realu były spore przeceny… nie omieszkałam skorzystać i kupiłam sobie jeden egzemplarzyk I can be… Ballroom Dancer z racji zginanych rączek, jak u Fashionistas🙂 Ale o tym później🙂

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

