Lalkowe wspomnienia :-)

16 Gru

Dziś właściwie będzie foto – wpis. Pewnie pomyślicie, że dałam tych zdjęć o dużo za dużo, ale muszę je wszystkie ocalić od zapomnienia.

Są na nich ciuszki i lalki, których już nie mam z różnych powodów, a było to za czasów, gdy miałam kilka nowych tanich barbietek, Stefcię i jednego poturbowanego klonika znalezionego w krzakach nad wodą z okropnymi nadrukami na twarzy, które kilka dni zmywałam…🙂

A ciuszki są w całości mojego wykonania, bo wtedy jeszcze miałam czas, by je szyć. Ciekawe, czy ktoś wytrwa do końca…🙂



Dziś jestem bardziej krytyczna, jeśli chodzi o szycie, choć trochę z tych ciuszków przeżyło i jestem z nich raczej zadowolona🙂

Odpowiedzi: 11 to “Lalkowe wspomnienia :-)”

  1. RudyKrólik 16/12/2010 @ 13:35 #

    Super ciuszki! O niebo lepsze niż te, które mi się kiedykolwiek udało sklecić.
    Zdjęcia też fajne- wyglądają jak prezentacja kolekcji na wybiegu🙂

    Lubię

    • Ania 19/12/2010 @ 18:36 #

      Dzięki😉 Ale bez przesady, może i wyglądają ładnie, ale ich jakość nie jest najlepsza🙂

      Lubię

  2. lalka w pudełku 16/12/2010 @ 13:38 #

    Podoba mi się jak robisz scenerie, te materiały itd
    gdybyś miała fajny aparat mogły by powstać naprawdę super fotki.
    Najładniejsza jest ta ciemnogranatowa tkanina.
    A jeśli chodzi o ciuszki, ciekawą kreacją jest ta z dużymi guzikami🙂

    Lubię

    • Ania 16/12/2010 @ 21:45 #

      Dziękuję, że chciało Ci się to oglądać😉

      Niestety aparat to mój mankament😦 A tkaniny to stare ciuchy, czasem się do czegoś przydadzą🙂

      Lubię

      • Aniarozella 17/12/2010 @ 17:34 #

        Taka sentymentalno-wspomnieniowa sesja, bardzo fajnie sie ogląda.

        Lubię

  3. fleurdolls 18/12/2010 @ 21:35 #

    Ja wytrwalam do konca, wcale nie bylo trudno!😀 ubranka swietne, bardzo zazdroszcze takiego talentu i checi szycia, ja niby mam podstawy opanowane, a jednak nigdy mi to nie wychodzi, zniechecam sie szybko i rzucam w kat… trudno nawet wybrac ulubione z takiej ilosci wspanialych ubranek, ale powiedzialabym ze pierwsze zdjecie mi sie najbardziej podoba, ubranka sliczne i kazde w innym stylu, a lale wygladaja na bardzo zadowolone!😀
    Aga

    Lubię

    • Ania 18/12/2010 @ 21:51 #

      Dziękuję, to miłe. Ja sama nie wiem, czy jakieś podstawy mam opanowane… Wszystko szyję na oko, bez wcześniejszego projektu ani niczego z tych rzeczy. Szyć nauczyła mnie kiedyś mama, a potem pan od techniki😉 Od maszyny stronię, więc po prostu materiał musi mi wpaść w oko, wtedy od razu widzę, czy coś z tego będzie czy nie. A najgorsze, że mam ochotę skroić połowę moich bluzek😉

      Lubię

  4. Zoe 19/12/2010 @ 19:17 #

    Dotrwałam do końca bez problemów🙂 Gratuluję sukni, najbardziej podoba mi się chyba ta błękitna w biało-różowe wzory. Na niektórych zdjęciach pojawia się czarnowłosa lalka o lekko skośnych oczach – czy to Pocahontas?

    Lubię

  5. Zoe 21/12/2010 @ 18:38 #

    Śliczna🙂 Bardzo jej do twarzy w takich pastelowych kolorach!

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

