Cool Accessories od Simby.

14 Gru

Za oknem zrobiło się jasno, więc tak, jak  obiecałam, dziś przedstawiam zestaw akcesoriów dla Steffi „Cool Accessories”.

Z tej serii wyprodukowano 4 komplety:2 sportowe w 2 różnych kolorach i 2 eleganckie także w 2 różnych kolorach.  Ja trafiłam na elegancki, ten, na którym Steffi jest w bordowej sukni.

W zestawie znajdują się:

– komplet biżuterii srebrnej: 2 pary kolczyków, bransoletka i kolia.

–  komplety biżuterii plastikowej: 4 pary kolczyków,  3 bransoletki, 3 naszyjniki, coś pomiędzy wisiorkiem, a bransoletką (sama nie wiem, co to dokładnie) i pierścioneczek, który w zasadzie jest czymś, co ma go imitować – na dłoń zakłada się go cienką gumeczką, a nie, jak np. u Barbie, wkłada do otworka🙂

– srebrną torebeczkę.

– 1 parę srebrnych szpilek i 1 parę złotych.

– lustereczko do postawienia na stolik.

Szkoda tylko, że nie dodali do tego sukni z odwrotu opakowania🙂

Wybaczcie mi tylko, że nie pokazałam tych akcesoriów na Steffi. Żadna z moich Stefek nie ma dziurek w uszach i nie wszystkim da się zdjąć główkę, żeby założyć naszyjnik, więc w sesji wzięło udział chyba połowę moich lal i jeden nowy nabytek, którego jeszcze nie pokazałam na blogu, a który mnie bardzo urzekł na sklepowej półce😉

A, i przy okazji pochwalę się pudełkiem na przeróżności, jaki sobie ostatnio sprawiłam, jednak mieszczą się tam tylko „kupne” akcesoria. Cała masa torebek i czapek zrobionych przeze mnie dalej gnieździ się po różnych kartonikach🙂

Pozdrawiam!🙂

Odpowiedzi: 3 to “Cool Accessories od Simby.”

  1. świstak 14/12/2010 @ 12:12 #

    miło jest zobaczyć starą steffi na obrazku🙂

    Lubię

  2. RudyKrólik 14/12/2010 @ 14:07 #

    Kurcze, u mnie niektóre zdjęcia nie chcą się otworzyć😐 Nie widziałam nigdy zestawów biużu dla lalek, a przecież przydałoby się, większość moich Basiek ma łyse uszy…:(((

    Lubię

    • Ania 14/12/2010 @ 21:52 #

      Dzięki🙂 Teraz już powinny działać:-)
      Nie wiem, czy te zestawiki dalej produkują, bo kupiłam je w takim starym domu handlowym, gdzie zalegają zabawki sprzed kilku, a może i kilkunastu lat, a ten zestawik wygląda na bardzo stary🙂

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

