Królowa śniegu.

4 Gru

Ostatnio miałam coraz mniej czasu na szycie i w ogóle na lalki, i nawet kawałek soboty pochłonęła moja monotonna praca. Jednak od jakiegoś czasu ciągnie mnie do igły… A jak połączyć pracę z pasją…?

Nową sukieneczkę uszyłam z roboczego fartucha i czepka na głowę😉 Byłam przekonana, że wyjdzie mi z niego jakiś modernistyczny (ze względu na wzór) fatałaszek, ale jestem w miarę usatysfakcjonowana z efektu🙂

I tak powstała Kennedy Królowa Śniegu. I wybaczcie, że to właśnie Kennedy, ale jestem niemal uzależniona od nadawania jej nowego wizerunku, innego od tego, jaki faktycznie posiada. Uwielbiam patrzeć, jak pod wpływem ubranka i jego koloru jej niezbyt miły wyraz twarzy choć troszeczkę się zmienia🙂

Odpowiedzi: 8 to “Królowa śniegu.”

  1. świstak 04/12/2010 @ 13:28 #

    nie potrafię się przełamać i polubić te lalki

    Lubię

    • Ania 04/12/2010 @ 14:05 #

      Ja też nie potrafiłam. Ale chciałam mieć taką jedną w kolekcji i dałam jej szansę🙂 A teraz bawię się w małe zmiany🙂

      Lubię

  2. lalka w pudełku 04/12/2010 @ 13:40 #

    Widzę, że poszłaś w nasze ślady i też masz sesję plenerową, fajne szkoda tylko,że same miniaturki, ale jak się powiększy jest ok🙂
    Pozdrowienia

    Lubię

    • Ania 04/12/2010 @ 14:06 #

      Hi hi, to nie plener, to tylko balkon😉
      A niestety na wordpressie tak wygląda galeria, trzeba samemu powiększać🙂

      Lubię

  3. fleurdolls 05/12/2010 @ 22:32 #

    Ja tez nie moge ich polubic, ale tak jak Ania mam jedna w swojej kolekcji i to wystarczy… :o) chlopaki to co innego, juz czesto mowilam ze jestem ich fanka! Te dziewczyny sa takie sztuczne…

    Ale znowu Aniu wyczarowalas piekna kreacje, ach gdybym mogla sie dorwac do tej lalki to zamalowalabym jej te okropne fioletowe usta na bialo lub perlowo-rozowo, zeby bardziej byly „sniegowe”. Przypomina mi ona tez Jezioro Labedzie, moglaby tam tanczyc glowna role… :o) suknia sliiiiiczna!

    Lubię

    • Ania 05/12/2010 @ 22:44 #

      Dziękuję🙂 Och, chętnie bym jej te usta zamalowała, ale ja nie mam takiej wprawnej ręki. Na pewno bym je zamaziała tak, że by wyglądała, jakby lody jadła😉

      Lubię

  4. privace 06/02/2011 @ 17:20 #

    A mi się właśnie My Scene podobają najbardziej. I myślę,że to dobrze, iż każdy „lalkomaniak” ma swoje ulubienice, bo inaczej wszyscy zabijalibyśmy się o jedną lalę😉

    Lubię

    • Ania 06/02/2011 @ 17:44 #

      Pewnie🙂 I nie jest tak nudno, każdy daje to, co mu się najbardziej podoba. Dobrze, że się znalazłaś, bo My Scene nie będą teraz w mniejszości w stosunku do innych lalek😉

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

