Susy & Barbie Secret Hearts

22 List

Po pajacykowej Stefie moje kolejne bazarowe znaleziska doczekały się wreszcie swojej sesji.

I choć od pewnego czasu zapowiadałam zdjęcia z nowymi simbowymi ubrankami, to żeby między lalami była równość, najpierw przedstawię więc Susy i Barbie Secret Hearts (za której zidentyfikowanie serdecznie dziękuję Ziutkowi44😉 ), z których jestem bardzo dumna, bo za obie dałam po parę złotych😉

Lale mają sukieneczki uszyte przeze mnie, gdyż przy kupnie były niemalże golutkie – jedynie Barbie miała dolną część oryginalnej sukni, która po jej ściągnięciu stawała się krótką sukieneczką mini.

Nawet serduszka, które pod wpływem zimna pojawiały się na błyszczącej lamówce są już teraz widoczne, a gdy się je dotknie to znikają jedynie na moment🙂 (stąd nazwa Secret Hearts :-)).

PS. Ciekawostką jest fakt, że ta Barbie ma w oryginale na szyi chyba identyczne serduszko, jak Barbie Sweetheart. Wydaje mi się, że różni się tylko sznureczek, na którym to serduszko się znajduje🙂

Odpowiedzi: 10 to “Susy & Barbie Secret Hearts”

  1. lalka w pudełku 22/11/2010 @ 11:29 #

    Bardzo fajna ta różowa kieca Barbie, świetnie

    Lubię

    • Ania 22/11/2010 @ 11:46 #

      Dziękuję🙂 Długo czekała na lalę do której by świetnie pasowała. I nie ma to jak Barbie w mocnym różu😉

      Lubię

  2. świstak 22/11/2010 @ 17:59 #

    Muszę kidyś upolować susy do kolekcji:)

    Lubię

    • Ania 22/11/2010 @ 22:01 #

      Niedaleko mnie, w starym markecie jeszcze można kupić nówkę za paręnaście złotych🙂

      Lubię

  3. Aniarozella 22/11/2010 @ 19:06 #

    Nie wiem która kreacja piękniejsza, ślicznie sie prezentują.

    Lubię

    • Ania 22/11/2010 @ 22:02 #

      Dziękuję, miło mi to słyszeć, bo sukieneczki szyłam już dawno dawno temu, kiedy miałam tylko i wyłącznie Stefę Roszpunkę🙂

      Lubię

  4. fleurdolls 24/11/2010 @ 21:53 #

    Jejku jaka piekna ta rozowa sukienka, masz racje, nie ma to jak mocny roz dla Barbie! Ona byla stworzona do tego koloru :o)
    Steffie mam jedna w swojej kolekcji, ma urok ta lala zdecydowanie!
    Aga :o)

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

