Lalowa profanacja.

21 List

Jako jedna z użytkowniczek serwisu DeviantArt, przeglądam tam wiele zdjęć, a że interesuję się lalami, w wyszukiwarkę wpisuję często wszystko, co z nimi związane. Pewnego dnia natrafiłam na coś takiego i przeraziłam się… Jak to można produkować? Sprzedawać…? Bo sprzedawca musiał być ślepy😦

 

Zdjęcie użytkownika WilliamLeeTwitch z DeviantArt.

Coś okropnego😦 Jest wiele tanich lal i są one bardzo ładnie wykonane, ale to przyprawia mnie o dreszcze.

Odpowiedzi: 8 to “Lalowa profanacja.”

  1. Aniarozella 21/11/2010 @ 07:39 #

    Masz rację, ktos mocno przesadził. Jeżeli chodzi o mnie to ja też nie przepadam za czymś takim. Nieco paskudne wydanie, całkiem ładnej laleczki.

    Lubię

  2. lalka w pudełku 21/11/2010 @ 08:04 #

    Normalnie to są firmy (tu nazwijcie jak chcecie) które nie wycofały ze sprzedaży lalki która jest z wadą fabryczną, za duże straty, a to nic, że lalka może przestraszyć dziewczynkę.(i nie tylko)
    Zgroza!

    Lubię

  3. świstak 21/11/2010 @ 12:07 #

    okropna ta lalka

    Lubię

  4. Airin 21/11/2010 @ 14:15 #

    Widać kontrola zawiodła. Na wielu etapach. Albo to jest próba zaspokojenia potrzeb… hmm… koneserów. ;-P A tak serio, ja tam w sumie lubię takie „biedne” rzeczy. Mogłabym ją kupić i naprawić.

    Aha, a ciuszki w poprzednim wpisie są super! Czekam na przymiarki. :-))

    Lubię

    • Ania 21/11/2010 @ 18:05 #

      Dzięki, Airin. Na razie nie ma słońca na zdjęcia i moim aparatem wychodzą kiepskie😦

      A złota bluzeczka z zimowego kompleciku tak barwi, że połowa moich lalek ma ciałko całe w maleńkim, trudno zmywalnym brokacie😉

      Lubię

  5. Ania 21/11/2010 @ 18:03 #

    Dzięki za zainteresowanie wpisem, po prostu musiałam się z kimś tym podzielić, bo aż coś we mnie wrzało, jak to zobaczyłam…🙂

    Lubię

  6. fleurdolls 24/11/2010 @ 21:55 #

    Tylko kiecka jakos mozliwie wyglada, a reszty firma powinna sie wstydzic! Sami sobie robia obciach.
    Aga

    Lubię

  7. ziutek44 14/01/2013 @ 22:02 #

    jak z obrazów picassa:)

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

