Stefcia dancing queen :-)

15 List

Moja nowa-stara Stefcia to pierwsza lala z pajacykowatym ciałkiem w mojej kolekcji, toteż zapałałam do niej wielkim uczuciem z powodu jej artykulacji😛

Po lalach Tonnera stworzonych do pozowania i playlinowych fashionistas dla większości zbieraczy lal będę niedoinformowanym laikiem, ale uwielbiłam moją wysłużoną Stefę😛 Może też dlatego, że dla Stef właśnie mam wielki sentyment, a wypucowane człowieczkowe lale są dla mnie zbyt nie-lalkowe🙂

Pajacykowata Stefa dostała więc uszyty przeze mnie komplet na fitness, który dotychczas pasował tylko na nowe Barbie, bo na gumowe nogi niezbyt dało się wciągnąć legginsy🙂

No i od razu znalazła sobie całkiem podobnego do niej adoratora😉

Odpowiedzi: 8 to “Stefcia dancing queen :-)”

  1. Aniarozella 15/11/2010 @ 15:20 #

    Bardzo miła laleczka. I jak pięknie pozuje z manekinem, modelka pierwsza klasa. Co do wciągania legginsów na lalki z gumowymi nożkami, to skóra mi cierpnie.

    Lubię

    • Ania 15/11/2010 @ 15:40 #

      No, właśnie. Dlatego zaopatrzyłam się w kilka nowych barbietek, jakbym coś zbyt ciasnego uszyła😉

      Lubię

  2. Airin 15/11/2010 @ 15:36 #

    Hej! Ja tam uwielbiam lalki Tonnera, ale szczerze mówiąc, dużo bardziej podziwiam tych kolekcjonerów, którzy wydobywają piękno z lalek playline’owych, znajdują wśród nich szczególnie warte uwagi egzemplarze, niezależnie od ceny. Za duże pieniądze w końcu łatwo mieć imponującą kolekcję. Twój sposób jest trudniejszy, ale myślę, że w ostatecznym rozrachunku da więcej satysfakcji. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. :-))

    Lubię

    • Ania 15/11/2010 @ 15:43 #

      Dziękuję🙂 Ja także lubię laleczki od Tonnera i chciałabym jakąś mieć w swoim zbiorku, ale mam sentyment do tych starszych laleczek, więc staram się, tak, jak napisałaś, właśnie z nich wydobywać piękno🙂. Z Tonnerek to nie takie trudne je wydobyć🙂

      Lubię

  3. świstak 15/11/2010 @ 15:38 #

    Bardzo ładnie jej w tym stroju , a i sama laleczka też jest barzo ładna lubie ten typ steffi

    Lubię

    • Ania 15/11/2010 @ 15:45 #

      Dziękuję🙂 Ja też go lubię. Dopiero się w to zaczynam zagłębiać i sama nie wiedziałam, że Steffi miała tyle różnych buziek🙂

      Lubię

  4. ziutek44 17/11/2010 @ 18:42 #

    to co lubię w artykułowanych stefkach to to że maja tez artykułowane stópki, czego czesto i u Barbie się nie spotyka chyba że fashionistas:)

    Lubię

    • Ania 18/11/2010 @ 06:18 #

      Z tego co się orientuję, to nawet Fashionistas nie mają artykułowanych stópek🙂

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

