Trupki z bazaru.

14 List

Mój wypad na bazar w końcu się udał. Przywiozłam kilka trupków, które czekają teraz na gruntowną toaletę:

– Barbie- za której zidentyfikowanie byłabym bardzo wdzięczna🙂 Ma ona obie rączki zgięte do przodu i miejsce na pierścionek. Ciałko jest sygnowane rokiem 1966, a główka 1976.

– Susy – którą kupiłam z sentymentu. Jakiś mały fryzjer chyba pozbawił ją grzywki😦

– Stefcię-pajacyka- może ktoś wie, co to za Stefcia?

– i jakąś „nową” Barbie-księżniczkę kupioną tylko dla sukieneczki, bo odpada jej główka, a w środku miała chyba jakiś mechanizm śpiewający, który nie działa. Poza tym ma jedną charakterystyczną cechę – jedna ręka jest prosta, niezginalna, druga ruchoma w łokciu🙂 Może komuś przydadzą się włoski na przykład na reroot, to chętnie oddam🙂

Jak już je troszkę wypięknię, to na pewno będzie jakaś sesja🙂

Odpowiedzi: 7 to “Trupki z bazaru.”

  1. ziutek44 14/11/2010 @ 14:43 #

    ta z kolczykami to barbie secret hearts:)
    ja też bedę miała susy!!!!:)))))

    Lubię

    • Ania 14/11/2010 @ 15:20 #

      Dzięki🙂 Kupiłam ją w samej spódnicy, myślałam, że jest jakiegoś klonika, bo nie ma żadnej metki, a po zdjęciach okazało się, że to dół od tej „kupnego” ciuszka. Szkoda, że się cały nie ostał😦

      A to już moja druga Susy😛 Długo się zastanawiałam, czy ją kupić, ale ta słodka buuzia…🙂

      Lubię

  2. świstak 14/11/2010 @ 16:09 #

    piękne te laleczki niestety nie wiem jakiej są serii:)

    Lubię

  3. lalka w pudełku 14/11/2010 @ 16:17 #

    Śliczna ta Barbie z kolczykami – do nas też doszły dziś trzy trupki ale musimy poczekać zanim o nich napiszemy w kolejce czekają jeszcze inne lalki🙂 pozdrawiamy serdecznie

    Lubię

    • Ania 14/11/2010 @ 20:11 #

      Chętnie poczytam🙂 Fajnie jest oglądać, jak zaniedbana lala zyskuje swoją dawną świetność😉

      Lubię

  4. lalka w pudełku 14/11/2010 @ 20:54 #

    Zapraszamy🙂 Już jutro pierwsza „przygarnięta”🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

