Gina Kitchen Set.

13 List

Od czasu mojej przeprowadzki dużo słyszałam o jednym targu, gdzie można kupić wszystko i tanio. Także starocie, a więc i może jakieś ciekawe lale😉 Szukałam więc czasu, żeby się tam wybrać i kiedy już już miałam jechać, wstrętne grypsko przykuwa mnie drugi dzień do łóżka. I choć budzik zadzwonił dziś o 6 rano, to ani miałam w głowie, by się tam przejechać.

A że i tak musiałam wstać i pójść do sklepu, zahaczyliśmy z miśkiem o hurtownię zabawek…Tak na pocieszenie…😉

W ten oto sposób do mojej rodzinki dołączyła mangowa Gina z wielkimi oczkami, małym ciałkiem i troszeńkę długaśnymi nóżętami🙂 I choć żadna firmowa nie jest, zadziałała na mnie, jak oczy shrekowego kota🙂 Nawet pomimo faktu, że raczej nie przepadam za mangą i anime.

Co ciekawe, laleczka ma fajnie rootowaną grzywkę – ma 3 rzędy otworków czyli 3 warstwy włosków w grzywce🙂 .

Odpowiedzi: 8 to “Gina Kitchen Set.”

  1. świstak 13/11/2010 @ 23:07 #

    ja bardzo lubiłem ogladac anime na polonii1 w latach 90-tych natomiast za zabawkami nie przepadałem . Faktycznie dzisiejszy dzień należy do mangii🙂

    Lubię

  2. Airin 14/11/2010 @ 00:13 #

    Bardzo mi się Twoja kolekcja spodobała. Nie pomyślałabym, że te wszystkie „niefirmowe” laleczki mogą mieć tyle uroku… A ta z Tesco naprawdę wygląda porządnie. Będę zaglądać. :-))

    Lubię

    • Ania 14/11/2010 @ 08:49 #

      Dzięki🙂 Właśnie zdałam sobie sprawę, że zaczynam specjalizować się w wynajdowaniu ładnych kloników😛

      Lubię

  3. Aniarozella 14/11/2010 @ 08:07 #

    Jaka śliczna, bardzo mi się podoba.

    Lubię

  4. ziutek44 14/11/2010 @ 14:41 #

    ale śliczna, wyglada jak chabel z gum do zucia z czasów mojego dzieciństwa!!!!

    Lubię

    • Ania 14/11/2010 @ 20:12 #

      Dzięki🙂 Mnie też zauroczyła, i to od pierwszego wejrzenia😉

      Lubię

  5. Daguchna 09/12/2010 @ 20:45 #

    Wygląda bardzo sympatycznie. Tak trochę niewinnie w stosunku do „modelkopodobnych” koleżanek🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

