Lala dla Tesco.

12 List

Choć nie jest to żadna firmowa lala, uważam, że zasługuje na chwilę uwagi.

Opatrzona była nazwą „Fruity Grapes”, jej włoski pachniały winogronami, a ubrana była jedynie w strój kąpielowy. Zapakowana w kartonowy rożek z ukrytym napisem „Designed exclusively for Tesco” wydawała się być kolejnym, niskobudżetowym klonikiem Barbie. Jednak ja jestem innego zdania.

Lala jest wykonana bardzo estetycznie, jej włoski są dobrej jakości, a buzia od razu mnie urzekła – coś pomiędzy kobietką, a nastolatką, w dodatku z bardzo ładnym malowaniem twarzy.  A jej cena była śmieszna – to dosłownie kilka złotych.

Właśnie dlatego chciałam ją tu zaprezentować. Najpierw w swoim „kupnym” ciuszku, a potem w piżamce od porcelanowego bobaska podczas małej sypialnianej sesji (całą pościel uszyłam sama🙂 ).

Myślę, że wygląda w tej piżamce naprawdę słodko.

Odpowiedzi: 13 to “Lala dla Tesco.”

  1. lalka w pudełku 12/11/2010 @ 11:18 #

    śliczne zdjęcie jak lala przytula misia, podobało się bardzo mojej siostrzenicy. pozdrawiamy

    Lubię

  2. świstak 12/11/2010 @ 15:25 #

    laleczka wygląda znajomo chyba na allegro ją widują , widać że lala dobrej jakości .wielu kolekcjonerom lalka zapewne nie przypadnie do gustu ale najważniejsze że ci się podoba bo ty tworzysz swoją kolekcję i decydujesz jaka lalka ma w niej być;)

    Lubię

    • Ania 12/11/2010 @ 16:25 #

      Oj tak🙂 Po prostu musi mi wpaść w oko, żebym ją pokochała i już jest moja😛

      Lubię

  3. Alrunia 12/11/2010 @ 18:23 #

    Ciekawe, jej twarz bardzo przypomina Steffi Love, jakby ten sam mold. Może Simba produkuje dla Tesco te lalki?

    Lubię

    • Ania 12/11/2010 @ 20:38 #

      Na opakowaniu nie było żadnego znaku, który by wskazywał, że lala pochodzi od Simby, a na pleckach ma jedynie napisane „made in china”. Poza tym układ ciałka troszkę się różni od tego simbowskiego. Głowa jest nieco większa, a oczy przypominaję te z mangowych postaci, choć nie są tak bardzo przerysowane.Różnica jest też w kolorze ciałka – na zdjęciach (z racji niezbyt dobrego aparatu) ciałko wygląda na bardziej pomarańczowe, podobne do ciałka Simby, a w rzeczywistości ciałko tej lali ma bardziej stonowany, „cielisty” kolor🙂

      Lubię

  4. Aniarozella 13/11/2010 @ 09:39 #

    Piękne zdjęcia i ciekawa laleczka.

    Lubię

    • Ania 13/11/2010 @ 09:59 #

      Dziękuję🙂

      Lubię

      • ziutek44 13/11/2010 @ 13:05 #

        a może to młodsza siostra mojej vintage Tesco Misty, buźka nawet podobna:)))

        Lubię

        • Ania 13/11/2010 @ 13:13 #

          Oprócz tej buźki chyba nie ma z nią wiele wspólnego😉 Nawet imienia nie miała na opakowaniu, które było bardzo, bardzo biedne🙂

          Lubię

  5. Shi4 05/12/2010 @ 20:31 #

    Śliczna lalka. U mnie w Tesco takiej nie spotkałam😦
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie😀

    Lubię

    • Ania 06/12/2010 @ 14:46 #

      Dzięki🙂 Teraz już też takiej nie widuję w Tesco, chyba ją wycofali🙂

      Lubię

  6. Agausia95 07/10/2011 @ 10:07 #

    Daaaawno temu kupilam w tesco lalke o b.podobnej twarzy, do dzisiaj ja mam, niestety nazwy nie pamietam…

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

