Barbie Generations of Dreams.

11 List

Korzystając w wolnego dłuugiego weekendu chciałabym zaprezentować mój najnowszy nabytek – kolekcjonerska Barbie Generations of Dreams.

Spacerowałam po hipermarkecie i jak zawsze oglądałam mój ulubiony dział, gdy zobaczyłam ją – jedne jedyne, ostatnie, wielkie pudło upchane między nowe Barbietki. Nie mogłam jej nie poznać, choć na półce pudło leżało bokiem. I nie mogłam jej nie kupić, bo chociaż było trochę podniszczone, cena była okazyjna. Nawet, jak na moje marne finanse🙂 I tak stała się częścią mojej małej kolekcji.

A dokładnie kilka dni wcześniej uszyłam ślubną suknię, która do żadnej mojej lali mi nie pasowała – wszystkie mają zbyt miłe wyrazy twarzy, jak na taką „dystygnowaną” suknię. A spojrzenie mojej nowej Barbie jest takie zmysłowe… Zobaczcie sami.

Najpierw w „kupnej” sukni, która ukazuje obrazkowy przekrój przez historię lali Barbie, a potem w mojej złocistej sukni ślubnej🙂

Odpowiedzi: 6 to “Barbie Generations of Dreams.”

  1. lalka w pudełku 11/11/2010 @ 12:32 #

    Witam serdecznie, śliczna ta Twoja lalcia, z tego co wiem wydali ją na 50 rocznicę Barbie. Gratuluję nabytku i zostaw ją w orginalnej sukni. Ta Twoja też piękna, ale odziej w nią „znajdę” która straciła blask. Tylko radzę.
    Pozdrowienia

    Lubię

    • Ania 11/11/2010 @ 17:03 #

      Dziękuję🙂 Oczywiście, że ją zostawię w oryginalnej sukni, jest przepiękna, a lala mieszka w pudełku, więc nic jej bardziej nie pasuje, jak ta oryginalna. Tylko ja po prostu nie mogę się oprzeć małym przebierankom, gdy tylko mam jakiś nowy nabytek😉

      Lubię

  2. ziutek44 11/11/2010 @ 17:17 #

    ona mi sie bardzo podoba, a niedawno widzialam ja na all w całkiem przystepnej cenie. może się skuszę:) super wyglada w tym złotym:)

    Lubię

    • Ania 11/11/2010 @ 17:31 #

      Dziękuję🙂 Rzeczywiście, można ją znaleźć w całkiem dobrej cenie, a że to moja pierwsza kolekcjonerska lala, to dla mnie jest prześliczna😛

      Lubię

  3. Aniarozella 13/11/2010 @ 11:21 #

    Przepiękna, niektóre zdjęcia zachwycają, szczególnie to, na którym jest ułożona nieco tyłem i zerka bokiem.

    Lubię

    • Ania 13/11/2010 @ 12:55 #

      Dzięki. Chociaż na pewno wyglądało by lepiej, gdybym miała dobry aparat😛

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

