Co to za Barbie?

28 Paźdź

Kilka tygodni temu chłopak sprawił mi Barbie za parę złotych z lumpeksu – może wiecie co to za wersja? Byłabym wdzięczna za pomoc.

Lala oprócz napisu na główce: Mattel, Inc. ma kilka niewyraźnych cyferek, a ciałko opisane jest:

© MATTEL, INC. 1966 INDONESIA.

Ta Barbie ma wmoldowane białe majteczki w charakterystyczną „barbiowską” literkę „B”, ręce i nogi ruchome do przodu i do tyłu, a w uszach dziurki po kolczykach.

Niestety dostałam ją całą nagusieńką, jedynym tropem jest plastikowe, imitujące klejnocik, różowe serduszko na szyji. Wisiało ono na posrebrzanej niteczce, niestety była już wysłużona i pękła, w związku z czym zostało mi samo serduszko.

Poniżej przedstawiam zdjęcia ( zdjęcie serduszka jest z przyczyn technicznych dość słabej jakości…🙂 )

Bardzo proszę o pomoc w zidentyfikowaniu🙂

Odpowiedzi: 4 to “Co to za Barbie?”

  1. ziutek44 01/11/2010 @ 15:42 #

    Sweetheart Barbie?:)))

    Lubię

    • Ania 01/11/2010 @ 21:48 #

      Dzięki! Taka prosta nazwa, a ja szukałam i szukałam🙂 Tylko jak by tu teraz wykombinować jej „kupne” ubranko…🙂

      Tylko nigdzie nie mogę znaleźć jej zdjątka z blond włosami, znalazłam jedynie Barbie Sweetheart z kasztanowymi włosami:-/

      Lubię

    • Ania 04/11/2010 @ 22:08 #

      Dzięki, Loreen. Fajnie zobaczyć swojego „trupka” takiego, jakim był na początku😉

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

