Zakupy, zakupy!

27 Paźdź

I jeszcze raz zakupy😉

Nieszczęsną nocną zmianę postanowiłam wynagrodzić sobie nowymi lalami i jestem super zadowolona, że nie odwołałam tych planów. Dziś do mojej rodzinki zawitały dwie panienki z dwóch różnych światów – stareńka (ale nówka😉 ) Steffi Love Hawaii i ślicznotka Susy Movie Star, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia🙂

Naprawdę nie mam pojęcia, skąd taka stara Steffi przeżyła tak długo na sklepowej półce (jej pudełko było wprost zmaltretowane), a postanowiłam ją kupić, bo mam do simbowych lal wielki sentyment – w końcu to Steffi Roszpunka zapoczątkowała mojego lalkowego bzika🙂

A Susy zobaczyłam pierwszy raz na oczy i od razu mnie urzekła jej buzia😉 no i do tego ta bajeczna suknia z mnóstwem detali… Nie mogłam się powstrzymać i bez dłuższego namysłu wpakowałam ją do koszyka. Popatrzcie sami🙂

Susy Movie Star i Steffi Love Hawaii:

 

Odpowiedzi: 5 to “Zakupy, zakupy!”

  1. ziutek44 01/11/2010 @ 15:40 #

    o susy marzę, jakoś zawsze przegapiam ja na aukcjach… jest sliczna i przypomina mi Petry, które tak bardzo lubię:)

    Lubię

  2. ziutek44 01/11/2010 @ 15:46 #

    A susy to kupilas gdzies w sklepie jeszcze?????

    Lubię

    • Ania 01/11/2010 @ 21:47 #

      W sklepie, w poczciwym wrocławskim centrum handlowym TGG. Myślałam, że to kolejny tani klonik Barbie, ale Susy jest naprawdę wyjątkowa – od razu spodobała mi się jej twarzyczka i ubranko z mnóstwem detali. „Movie Star” była akurat ostatnia, ale zostało jeszcze kilka wersji plażowych🙂

      Lubię

  3. ziutek44 13/11/2010 @ 13:07 #

    ja myslalam ze już jej nie produkują:)))
    kupiłam sobie teraz jedna z drugiej ręki na all.., i czekam:)))

    Lubię

    • Ania 13/11/2010 @ 13:10 #

      A ja nie miałam pojęcia, że ta lala jest taka znana. Kupiłam ją, bo mi po prostu wpadła w oko i sukienkę miała bardzo ładną🙂

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

